1. Preambul
1.1. Domeniul www.zspotmedia.ro este administrat de societatea Z SPOT MEDIA SRL, persoana juridica romana, avand sediul social in Bucuresti, Bd. Timisoara 103Q, Bl.5, Sc.1, Et.1, Ap.11, Sector 6, 061327, Romania, cu Nr. Reg. Com. J40/14661/2003, Cod Unic Inregistrare Fiscala RO15868929 (denumita in continuare ”Z Spot Media”, “Vanzatorul”).
1.2. Toate informatiile prezentate pe site-ul www.zspotmedia.ro sunt proprietatea Z Spot Media.
2. Termeni si definitii
2.1. In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni vor avea, daca din context nu rezulta altfel, urmatorul inteles:
2.2. Z Spot Media – societatea Z SPOT MEDIA SRL, persoana juridica romana cu sediul social in Bucuresti, Bd. Timisoara 103Q, Bl.5, Sc.1, Et.1, Ap.11, Sector 6, 061327, Romania, si birouri in Bucuresti, Bd. Timisoara 84, Complex Logistic COMET, Sector 6, 061334, avand Nr. Reg. Com. J40/14661/2003, Cod Unic Inregistrare Fiscala RO15868929 (Vanzatorul).
2.3. Site Web - domeniul www.zspotmedia.ro si subdomeniile acestuia.
2.4. Magazin Online – sectiune a site-ului web www.zspotmedia.ro ce permite achizitionarea online de catre Cumparator a produselor Z Spot Media prin Comanda Online. Nu toate sectiunile site-ului web fac parte din Magazinul Online si nu toate produsele Z Spot Media pot fi achizitionate online.
2.5. Contract – contractul la distanta incheiat intre Z Spot Media si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului, valabil doar in cazul achizitiei de Produse Online si sau Servicii Online prin intermediul Magazinului Online .
2.6. Comanda Online - document electronic, generat ca urmare a accesarii Magazinului Online de catre un Cumparator, prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului intentia de a achizitiona Produse de pe Site, cu indicarea expresa a acestora, la pretul si in conditiile mentionate pe Magazinul Online. Rezervarea unui Produs disponibil pe Site, fara finalizarea Comenzii, nu reprezinta o Comanda Online. Comanda facuta Vanzatorului, prin alte mijloace decat prin intermediul magazinului online nu reprezinta o Comanda Online
2.7. Produs Online / Serviciu Online – orice produs / serviciu listat pe Magazinul Online al Z Spot Media si care poate fi achizitionat prin Comanda Online. Nu toate produsele / serviciile Z Spot Media sunt produse / servicii online
2.8. Alte Produse (Echipamente) - produse comercializate de Z Spot Media dar neincluse in Magazinul Online si care nu pot fi comandate prin Comanda Online. Produsele sunt marcate distinctiv cu eticheta "Solicita pret" sau “Cerere oferta” sau “Pret Informativ”. Produsele din aceasta categorie sunt prezentate in celelalte sectiuni ale site-ului web www.zspotmedia.ro si reprezinta produse profesionale, de tip echipamente, destinate desfasurarii unei activitati comerciale, activitati industriale sau activitati de productie, activitati artizanale ori activitati liberale, neintrand astfel sub incidenta Legii nr. 449/2003. Vanzarea acestor echipamente din categoria Alte Produse se face printr-un proces de vanzare specializat, cu consultanta de vanzare si/sau tehnica, cu demostratii /prezentari practice, cu ofertare si/sau negociere directa/indirecta, telefonic si/sau in scris (email, fax, etc), pe baza de comanda si/sau contract. Vanzarea acestor echipamente nu intra in categoria „vanzare la distanta” (vanzare online).
2.9. Vanzator – societatea comerciala Z SPOT MEDIA SRL (Z Spot Media).
2.10. Vizitator – orice persoana fizica care viziteaza site-ul web (inclusiv Magazinul Online) al Vanzatorului, indiferent daca acesta plaseaza sau nu o comanda online.
2.11. Utilizator – persoana fizica, juridica sau orice entitate recunoscuta de lege, inregistrata pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului pe Magazinul Online al Vanzatorului, si-a dat acordul la Termenii si Conditiile din prezentul Document.
2.12. Cumparator Online – Utilizator care efectueaza o Comanda Online pe Magazinul Online al Vanzatorului, prin intermediul unui Cont sau folosind optiunea de Comanda fara Cont.
2.13. Client Online – Utilizator care efectueaza o Comanda Online pe Magazinul Online al Vanzatorului, prin intermediul unui Cont sau folosind optiunea de Comanda fara Cont
2.14. Consumator – “orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care, in cadrul prezentului Contract ce intra sub incidenta Legii, acţioneaza in scopuri din afara activitaţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale”. Conform legii, Consumatorul este definit deci prin doua elemente esentiale:
2.15. Profesionist - persoana fizica ce, in cadrul prezentului Contract ce intra sub incidenta legii, acţioneaza in scopul unei activitaţi comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale, in nume propriu şi pe propriul risc, si care nu este destinatarul final al produselor sau serviciilor rezultate in urma acestor activitati. Potrivit Codului Civil, Profesionistul este o persoana care exploateaza o intreprindere in sensul executarii unei activitati organizate al carui scop este producerea de marfuri, executarea de lucrari şi prestarea de servicii, in nume propriu şi pe propriul risc. Constituie exploatarea unei intreprinderi exercitarea sistematica, de catre una sau mai multe persoane, a unei activitaţi organizate ce consta in producerea, administrarea ori instrainarea de bunuri sau in prestarea de servicii, indiferent daca are sau nu un scop lucrativ.
2.16. Continut - Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui ecpament electronic. Continutul include de asemenea si continutul oricarui mesaj trimis Utilizatorului sau Clientului Online prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil precum si date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.
2.17. Cont / Cont Utilizator– sectiune restrictionata a Magazinului Online, accesibila Clientului Online / Cumparatorului / Utilizatorului numai dupa logarea cu o adresa de email valida si o parola proprie. Contul contine detalii referitoare la datele Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului (de ex. adrese de livrare, date facturare salvate, etc.), istoricul comenzilor, informatii despre Newsletter si evaluari acordate Produselor. Contul permite plasarea unei Comenzi Online si vizualizarea statutului acesteia.
2.18. Cos / Cosul Meu – sectiune din Magazinul Online / Cont ce permite Clientului Online / Cumparatorului / Utilizatorului sa adauge Produse Online pe care doreste sa le achizitioneze in Comanda Online.
2.19. Factura Proforma – documentul primit de Clientul Online / Cumparatorul Online pe email dupa plasarea comenzii in Magazinul Online sau transmis manual de catre un operator al Magazinului Online pentru Comenzile Online care necesita plata cu Ordin de Plata (OP). Factura Proforma nu este un document fiscal si nu tine loc de Factura Fiscala care se livreaza fie impreuna cu coletul, fie prin email dupa expedierea comenzii.
2.20. Factura / Factura Fiscala – document contabil emis de Vanzator catre Clientul Online / Cumparatorul Online. Pentru Comenzile Online, Factura se transmite impreuna cu coletul si se trimite electronic de catre Vanzator la adresa de email mentionata de Cumparator in Contul sau. Factura va fi de asemenea disponibila in Contul Clientului Online / Cumparatorului Online.
2.21. Favorite – sectiune din site/cont care permite Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze o lista a Produselor Online pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii.
2.22. Newsletter - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS), cu privire la produse si/sau promotiile desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita perioada.
2.23. Cost Livrare - costul aferent transportului, calculat in functie de dimensiunile si greutatea produselor comandate precum si a eventualei distante suplimentare a destinatarului fata de zona acoperita ijn mod standard de curierul utilizat de Vanzator pentru livrarea produsului.
2.24. AWB – document care insoteste coletul livrate prin curier rapid.
2.25. Review / Recenzie – evaluare scrisa a unui Produs Online, redactata de catre un Client Online / Cumparator Online / Utilizator dupa achizitia Produsului, pe baza experientei personale, si care trebuie sa respecte Regulile ALTEX privind recenziile,
3. Dispozitii generale
3.1. Prezentul document (denumit in continuare "Termeni si Conditii") stabileste Termenii si Conditiile de utilizare a Magazinului Online disponibil pe o sectiune a site-ului web www.zspotmedia.ro precum si conditiile de achizitionare online a produselor si serviciilor online comercializate prin intermediul Magazinului Online de catre Z Spot Media in calitate de Vanzator.
3.2. Politica de Retur Valabila pentru Comenzile Online, Politica de Confidentialitate precum si orice alt document la care se face referire in cuprinsul acestui document, fac parte integranta din Termeni si Conditii.
3.3. Utilizatorii si/sau Vizitatorii acestui site trebuie sa citeasca cu atentie Termenii si Conditiile inainte de a utiliza Magazinul Online si de a efectua orice comanda online prin intermediul acestuia.
3.4. Accesarea si utilizarea Magazinului Online al Z Spot Media, in scop informativ sau comercial, presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor din prezentul document.
3.5. Prin utilizarea Magazinului Online, Clientul Online / Cumparatorul Online confirma ca este major, si are capacitatea juridica de a incheia un contract si de a plasa ulterior o comanda pe Magazinul Online.
3.6. Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, Clientul Online / Cumparatorul Online / Utilizatorul declara ca a citit, a luat la cunostinta si este de acord cu prevederile Politicii de Retur Valabila pentru Comenzile Online, Politicii de Confidentialitate si ale oricarui alt document la care se face referinta in cuprinsul acestor Termeni si Conditii.
3.7. Prezentii Termeni si Conditii se aplica tuturor vanzarilor de Produse Online realizate prin intermediul Magazinului Online disponibil pe www.zspotmedia.ro, precum si serviciilor de transport asociate acestor produse online.
3.8. Prezentii Termeni si Conditii de vanzare online nu se aplica vanzarii de produse si servicii neincluse in magazinul online www.zspotmedia.ro (produse care nu pot fi comandate online). Produsele neincluse in magazinul online (Alte Produse) sunt prezentate in celelalte sectiuni ale site-ului web www.zspotmedia.ro si reprezinta produse profesionale, de tip echipament, destinate desfasurarii unei activitati comerciale, activitati industriale sau activitati de productie, activitati artizanale ori activitati liberale, neintrand astfel sub incidenta Legii nr. 449/2003. Vanzarea acestor produse se face prin consultanta specializata si/sau demostratii /prezentari practice si/sau ofertare si/sau negociere directa/indirecta, telefonic si/sau in scris (email, fax, etc), pe baza de comanda si/sau contract. Toate aceste vanzari nu intra in categoria „vanzare la distanta” (vanzare online).
3.9. Z Spot Media isi rezerva dreptul de a modifica prezentii Termeni si Conditii, fara o notificare prealabila, Modificarea poate fi facuta drept urmare a unor eventuale noi dispozitii legale, a schimbarii practicii comerciale a Vanzatorului, etc. Clientul Online / Cumparatorul Online / Utilizatorul este obligat sa respecte oricare si toate astfel de revizuiri, motiv pentru care i se recomanda sa viziteze aceasta pagina a Site-ului in mod periodic pentru a lua la cunostinta Termenii si Conditiile actualizate.
3.10. Raporturile juridice ale comenzilor online, respectiv operatiunile comerciale ale comenzilor online, sunt guvernate de Termenii si Conditiile valabile la momentul realizarii acestora.
3.11. In cazul in care Utilizatorii au intrebari cu privire la Termeni si Conditii, acestia pot contacta Vanzatorul la telefon 021.420.5093, de luni pana vineri, cu exceptia zilelor libere legale, intre orele 08:30 - 17:30, sau la adresa de email online@zspotmedia.ro
4. Informatii legale
4.1. Achizitionarea online a unor Produse Online sau Servicii Online de la Vanzator prin intermediul functiei „PLASEAZA COMANDA”, implica acordului Cumparatorului Online privind acceptarea prezentilor Termeni si Conditii ale Magazinului Online, cu exceptia cazurilor in care au fost stipulate in mod expres alte conditii.
4.2. Raporturile juridice nascute intre Z Spot Media si Clientul Online / Cumparatorul Online / Utilizatorul sunt guvernate de legislatia romana.
4.3. Continutul Magazinului Online, procesul de vanzare si comunicatiile cu Clientii Online / Cumparatorii Online / Utilizatorii precum si Contractul sunt in limba romana.
4.4. Informatii privind Platforma europeana online de solutionare a litigiilor (SOL):
Conform legislatiei in vigoare, Vanzatorul este obligat sa informeze Consumatorii cu privire la existenta platformei europene de solutionare a litigiilor online, care poate fi utilizata pentru solutionarea litigiilor fara a fi necesara implicarea unei instante. Comisia Europeana este responsabila pentru infiintarea platformei.
Platforma europeana online de solutionare a litigiilor (SOL) poate fi gasita aici: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
4.5. In vederea solutionarii litigiilor prin conciliere interna, fara a participa la procedurile de solutionare a litigiilor in cadrul SOL, Vanzatorul pune la dispozitia Clientilor Online / Cumparatorilor Online mai multe modalitati de contact si reclamatie:
Contact telefonic: 021 420 5093
E-mail: office@zspotmedia.ro.
4.6. Ulterior primirii reclamatiei, Vanzatorul va efectua o analiza a celor reclamate si va prezenta Clientului Online / Cumparatorului Online un raspuns sau potentiale moduri de solutionare a problemei.
4.7. Eventualele neintelegeri aparute intre Vanzator si Clientul Online / Cumparatorul Online vor fi solutionate pe cale amiabila, iar in cazul in care acest lucru nu este posibil, partile se vor adresa instantelor judecatoresti competente din localitatea de resedinta a Vanzatorului.
4.8. Consumatorii nu pot renunta la drepturile care le sunt garantate de legislatia in vigoare. Orice clauza contractuala prin care se renunta sau se restrang in mod direct sau indirect drepturile prevazute de legislatie in favoarea consumatorilor nu este obligatorie pentru acestia.
4.9. Vanzatorul nu este responsabil pentru inadvertente, erori sau omisiuni in cadrul informatiilor obtinute de la Utilizatori. In mod expres, Utilizatorul Magazinului Online este de acord sa exonereze de raspundere pe Vanzator pentru orice actiune judiciara sau extrajudiciara, care provine ca urmare a utilizarii incorecte sau frauduloase a Site-ului Web si a Magazinului Online.
4.10. Vanzatorul nu raspunde de prejudiciile cauzate fara culpa sa, de nefunctionarea Magazinului Online sau pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor Magazinului Online (ex: defectiuni la reteaua de internet).
5. Informatii despre Vanzator
5.1. Date de identificare ale Vanzatorului:
Nume: Z SPOT MEDIA SRL
Sediul social: Bd Timisoara 103Q, Bl.5, Sc.1, Et.1, Ap.11, Sector 6, Bucuresti, 061327, Romania
Birou/ Punct lucru: Bd. Timisoara Nr. 84, Parc logistic COMET, Sector 6, Bucuresti, 061334
Nr. Registru Comertului: J40/14661/2003
Cod Inregistrare Fiscala: CIF RO15868929
Banca 1: ING BANK N.V.AMSTERDAM -SUC BUCURESTI
Cont IBAN: RO83 INGB 0000 9999 0460 2455
Banca 2: Banca Transilvania - Sucursala Victoriei
Cont IBAN: RO32 BTRL RONC RT0V 1947 8301
Banca 3: Trezoreria Sector 6
Cont IBAN: RO23 TREZ 7065 069X XX00 5393
5.2. Date de contact ale Vanzatorului:
Telefon: 021.420.5093
Mobil (doar comenzi online): 0722.215.867
Serviciul Clienti pentru Comenzi Online: online@zspotmedia.ro
Informatii generale, sugestii, reclamatii: office@zspotmedia.ro
Suport tehnic: suport@zspotmedia.ro
Platforma suport tehnic (logare cu user si parola):
https://client.zspotmedia.ro/login.php
6. Informatii despre Produsele Online
6.1. Vanzatorul ia toate masurile pentru ca informatiile si imaginile disponibile pe Site si pe Magazinul Online, inclusiv descrierea Produselor si a Serviciilor, precum si preturile listate ale Produselor Online, sa fie corecte si complete. Cu toate acestea, din motive de natura obiectiva sau care tin de erorile umane, procesul de actualizare a informatiilor relevante poate suferi intarzieri. In asemenea situatii, Vanzatorul va incerca corectarea erorilor aparute in cel mai scurt timp. In cazul in care se constata ca aceste erori influenteaza o Comanda Online incheiata sau in curs, Vanzatorul va notifica Cumparatorul Online in cel mai scurt timp, pentru reconfirmarea Comenzii Online sau anularea acesteia.
6.2. Orice link-uri catre alte site-uri web sau materiale ale unor terte parti postate pe Site sunt oferite exclusiv in scop informativ, iar Vanzatorul nu isi asuma in niciun fel responsabilitate pentru continutul acestor site-uri si materiale, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestor site-uri web.
6.3. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula Comenzile Online care privesc Produse Online si/sau Servicii afisate pe Magazinul Online, care din cauza unor erori tehnice, prezinta preturi evident eronate / derizorii (preturi care pot fi, in mod rezonabil, apreciate ca fiind eronate / derizorii de catre consumatorul mediu), cu consecinta restituirii intregii sume platite de Cumparator Online in considerarea Comenzilor Online anulate, daca este cazul, in termen de max 14 (paisprezece) zile.
6.4. Cumparatorul Online trebuie sa aiba in vedere faptul ca achizitionarea online, “la distanta”, a produselor ofera o experienta diferita fata de vanzarea traditionala, realizata intr-un magazin clasic. Cumparatorul Online va lua astfel act de urmatoarele aspecte:
6.5. Vanzatorul va lua toate masurile pentru a se asigura ca informatiile referitoare la disponibilitatea Produselor Online in stoc sunt corecte, insa din motive ce tin de dinamica stocurilor si de momentul inregistrarii platilor, pot exista cazuri in care produsul sa nu mai fie disponibil in stoc pentru a putea fi livrat. In astfel de situatii, Vanzatorul va informa Cumparatorul Online in cel mai scurt timp, pentru anularea Comenzii / Contractului, stabilirea unui nou termen de livrare sau, dupa caz, optiunea de a cumpara un alt Produs Online de o calitate si la Pret echivalent cu cele solicitate.
6.6. Vanzatorul are dreptul, in orice moment, sa modifice, sa suspende sau sa inceteze comercializarea online a Produselor Online si / sau Serviciilor, partial sau in totalitate, temporar sau permanent, cu sau fara notificare prealabila. Vanzatorul nu va fi responsabil pentru nicio modificare, suspendare sau intrerupere a comercializarii online a Produselor Online si/sau Serviciilor, fara ca prin aceasta prevedere sa se aduca atingere drepturilor imperative pe care legea le recunoaste consumatorilor. De asemenea, Comenzile Online inregistrate si cu privire la care s-a incheiat in mod valabil un contract cu Vanzatorul conform acestor Termeni si Conditii, anterior operatiunilor de modificare, suspendare sau incetare dispuse, vor fi in mod corespunzator executate de Vanzator, cu exceptia cazurilor in care operatiunile de modificare, suspendare sau incetare deriva din cauze exoneratoare de raspundere in materie contractuala, cum ar fi, dar fara a se limita la, forta majora.
6.7. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei Comenzi Online si/ sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului pe Magazinul Online, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul se poate adresa Vanzatorului la adresa office@zspotmedia.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate.
6.8. Comunicarea cu Vanzatorul in vederea realizarii unei Comenzi Online se poate realiza prin adresa de email online@zspotmedia.ro.
6.9. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere Clientilor Online / Cumparatorilor Online / Utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Magazinului Online.
6.10. Dupa achizitionarea unui Produs Online sau Serviciu, Vanzatorul poate solicita Clientului Online / Cumparatorului Online inscrierea unui review (recenzie) legat de Produsul Online / Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Clientul Online / Cumparatorul Online in Cont sau la adresa de email folosita de acesta la momentul realizarii comenzii, dupa caz. In acest fel, Clientul Online / Cumparatorul Online poate contribui la informarea altor posibili Clienti Online / Cumparatori Online de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri/recenzii.
6.11. Disponibilitatea Produselor Online va fi afisata pe Magazinul Online dupa cum urmeaza:
6.12. Produsele prezentate in Siteul Vanzatorului fara pret afisat si marcate distinctiv cu eticheta "Solicita pret" sau “Cere oferta” sau “Pret Informativ” nu fac parte din Magazinul Online si nu pot fi achizitionate prin Comanda Online. Aceste produse fac parte din Categoria “Alte Produse” descrise in Capitolul “Termeni si definitii” din prezentul Document. Datorita specificului acestor produse de tip echipament, vanzarea lor se face printr-un proces de vanzare specializat, cu consultanta de vanzare si/sau tehnica, cu demostratii /prezentari practice, cu ofertare si/sau negociere directa/indirecta, telefonic si/sau in scris (email, fax, etc), pe baza de comanda si/sau contract. Vanzarea acestor echipamente nu intra in categoria „vanzare la distanta” (vanzare online) si nu sunt supuse prezentilor Termeni si Conditii.
7. Comanda Online
7.1. Efectuarea unei Comenzi Online pe Magazinul Online, se poate realiza in doua moduri:
7.2. In ambele situatii, Comanda Online poate fi transmisa doar daca sunt completate campurile obligatorii (adresa de email, datele privind de livrarea si facturarea), daca este bifata modalitatea de plata dorita de Cumparatorul Online si numai dupa bifarea casutei „Sunt de acord cu Termenii si Conditiile”. Intregul continut al “Termenilor si Conditiilor” poate fi accesat prin simpla apasare /simplul click pe link.
7.3. In vederea efectuarii unei Comenzi Online este necesara comunicarea unei adrese de email valide si a unui numar de telefon valid pentru corespondenta si comunicarea cu Cumparatorul Online.
7.4. Prin inregistrarea unei Comenzi Online in Magazin, Cumparatorul Online este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale online.
7.5. La efectuarea unei Comenzi Online pe Magazinul Online, Cumparatorul Online poate, de asemenea, alege modul de preluare a comenzii de catre Vanzator, selectand optiunea dorita:
7.6. CONT. In cazul in care Utilizatorul opteaza pentru creerea unui Cont pe Magazinul Online, acesta va folosi pentru inregistrarea contului o adresa email valida la care are acces.
7.7. De asemenea Utilizatorul isi alege la inregistrare si o parola, cu ajutorul careia se poate loga pe viitor in Cont pentru a-si urmari Comenzile Online facute, scutind astfel timpul necesar introducerii datelor personale atunci cand doreste sa faca o noua comanda. Este recomandata folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale)
7.8. Utilizatorului ii revine obligatia de a tine secreta parola si de a nu o transmite mai departe. In cazul in care Utilizatorul are motiv sa creada ca parola sa este cunoscuta de alte persoane, este obligat sa o schimbe imediat. Este responsabilitatea Cumparatorului Online / Utilizatorului sa se asigure ca informatiile privind contul creat pe Magazinul Online raman confidentiale in orice moment si ca nu vor fi transmise catre terti.
7.9. Dupa crearea unui Cont Online, Utilizatorul poate utiliza functiilor aferente acestuia, in limita cadrului pus la dispozitie de Vanzator. Nu exista insa un drept asupra acestui serviciu suplimentar, iar disponibilitatea nu este garantata. In momentul in care Clientul Online solicita stergerea datelor sale de Client si/sau a Contului sau de Client, utilizarea contului nu mai este posibila.
7.10. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor Online, Clientul Online / Cumparatorul Online / Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizatii continutului si/sau la data plasarii comenzii.
7.11. Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Magazinului Online si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Magazinului Online.
7.12. FAVORITE. Introducerea Produselor Online si/sau a Serviciilor in sectiunea ”Favorite” din cadrul Magazinului Online nu reprezinta o rezervare de Produs si/sau Serviciu si nu creeeaza nicio obligatie pentru Z Spot Media fata de Clientul Online / Cumparatorul Online.
7.13. Ulterior adaugarii in Cos a Produselor Online si/sau Serviciilor ce se doresc a fi comandate, Cumparatorul Online va completa / confirma datele solicitate in cadrul interfetei online, va vizualiza sumarul Comenzii Online initiate, va selecta modul de confirmare a comenzii, modalitatea de plata dorita, urmata de bifarea casutei „Sunt de acord cu Termenii si Conditiile”, apoi va selecta butonul ”PLASEAZA COMANDA”.
7.14. COMENZI NEFINALIZATE. Comenzile nefinalizate prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA” si bifarea acordului cu privire la prevederile Termenilor si Conditiilor nu echivaleaza cu plasarea Comenzii Online si nu creeaza nicio obligatie pentru Vanzator de a proceda la rezervarea si/sau pregatirea si/sau livrarea si/sau executarea Produselor Online, respectiv a Serviciilor aflate in sumarul de Comanda Online.
7.15. Dupa apasarea butonului „PLASEAZA COMANDA”, Cumparatorul Online primeste pe e-mail, din partea Vanzatorului, o Confirmare automata a Primirii Comenzii Online ce contine numarul comenzii. Acceptarea Comenzii Online de catre Vanzator se face prin transmiterea unui email de Preluare a Comenzii Online .
7.16. Comenzile Online sunt procesate in timpul programului de lucru a Vanzatorului, respectiv Luni – Vineri, orele 08:30-17:30, exceptie facand zilele de sarbatoare legala.
7.17. Primirea Comenzii si Preluarea Comenzii reprezinta doua etape diferite, respectiv:
7.18. Incheierea Contractului are loc la momentul acceptarii Comenzii Online de catre Vanzator, numai daca si imediat ce Vanzatorul confirma expedierea produsului printr-o notificare de expediere, confirmare comunicata cumparatorului prin posta electonica, telefonic sau prin SMS. Prin exceptie, incheierea Contractului are loc atunci cand Cumparatorul Online face plata cu cardul a Comenzii Online, prin intermediul procesatorului de plati online pus la dispozitie pe Magazinul Online, dupa ce a apasat butonul „Plaseaza Comanda”.
7.19. Prin finalizarea Comenzii Online, Cumparatorul Online consimte ca
7.20. ANULARE. Anularea unei Comenzi Online poate fi realizata pana in momentul primirii unei notificari de preluare / expediere a Comenzii Online din partea Z Spot Media. Cumparatorul Online poate sa anuleze Comanda Online fie folosind Contul de Utilizator si selectand functia ”Anuleaza comanda”, sau prin contactarea unui operator Z Spot Media in cel mai scurt timp telefonic la numarul 021.420.5093 sau pe e-mail la adresa online@zspotmedia.ro.
7.21. ERORI. Orice erori survenite la Comanda Online efectuata de Cumparatorul Online pot fi corectate in termen de maximum 24 de ore de la lansarea comenzii sau pana la procesarea acesteia. In acest sens, Cumparatorul Online poate anula Comanda Online folosind butonul ”Anuleaza comanda” disponibila in Contul de utilizator, sau prin contactarea unui operator Z Spot Media in cel mai scurt timp pe e-mail la adresa online@zspotmedia.ro sau telefonic la numarul 021.420.5093. Ulterior primirii de catre Cumparatorul Online a emailului prin care se confirma expedierea Comenzii Online, respectiv ulterior incheierii Contractului, remedierea erorilor se poate realiza exclusiv cu acordul Vanzatorului.
7.22. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor Online si/ sau Serviciilor din Comanda Online sau termenul de livrare pentru motive justificate. In acest caz, Vanzatorul va anunta Cumparatorul Online de aceste modificari la adresa de e-mail sau numarul de telefon furnizat la efectuarea Comenzii Online. La latitudinea sa Cumparatorul Online va decide in acest caz, optiunea dorita:
7.23. In cazul in care un Produs Online comandat de catre Cumparatorul Online, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Cumparatorul Online asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului Online contravaloarea Produsului Online si a costului de livrare, dupa caz, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
7.24. Vanzatorul poate anula Comanda Online efectuata de catre Cumparatorul Online, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului Online, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.25. Pentru Comenzile Online ce urmeaza a fi ridicate de la sediul Vanzatorului, cu plata la ridicare, rezervarea produselor este valabila pentru 48 de ore de la confirmarea Comenzii Online si a disponibilitatii de catre un reprezentant al Vanzatorului prin intermediul emailului.
8. Pret, modalitati plata, facturare
8.1. PRET. Preturile afisate in cadrul Magazinului Online sunt exprimate in lei (RON) si reprezinta preturi totale, Incluzand TVA (taxa pe valoare adaugata), precum si alte eventuale costuri precum costurile de colectare, tratare si eliminare DEEE, acolo unde este cazul.
8.2. Pretul Produsului Online afisat pe pagina acestuia nu contine costul de livrare, acesta fiind calculat si afisat in Cos, la sumarul Comenzii Online, in pasul de finalizarea a acesteia.
8.3. Pretul total al Comenzii Online precum si modalitatea de plata sunt specificate in notificarea email de Preluare a Comenzii Online transmisa Cumparatorului Online. De asemenea, pretul total al Comenzii impreuna cu Factura Fiscala atasata acesteia vor fi disponibile in istoricul comenzilor afisate in Contul de Utilizator.
8.4. Modalitatile de plata sunt urmatoarele:
8.5. Pentru plata prin card, datele cardului de plata al Cumparatorului Online nu vor fi accesibile Vanzatorului si nici nu vor fi stocate de acesta sau de catre procesatorul de plati integrat in Magazinul Online, ci doar de catre institutia de autorizatie a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Cumparatorul Online va fi informat, anterior introducerii datelor.
8.6. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului Online i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul dispozitivelor mobile care au aceasta facilitate.
8.7. Vanzatorul nu este responsabil pentru costuri suplimentare suportate de Cumparatorul Online in cazul platilor online, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia. Responsabilitatea pentru aceste costuri suplimentare este a Cumparatorului Online.
8.8. Din motive de securitate a Tranzactiilor, nu este recomandat Clientului Online / Cumparatorului Online / Utilizatorului sa ramana logat pe Site si/sau pe Magazinul Online sau sa utilizeze logarea automata pe dispozitivele sale.
8.9. Nu pot fi livrate cu optiunea de plata ramburs Comenzi Online cu valoare totala mai mare de 5.000 RON pentru persoane juridice si 10.000 RON pentru persoane fizice. In aceste cazuri, Cumparatorul Online poate opta fie pentru alta modalitate de plata fie pentru plasarea mai multor Comenzi Online astfel incat fiecare Comanda Online plasata sa se incadreze in acest plafon, situatie care poate genera costuri suplimentare de transport care vor fi suportate de Cumparatorul Online.
8.10. Anumite tipuri de Produse Online pot necesita plata in avans pentru a putea fi livrate pe curier specializat. In aceste cazuri, informatia va fi clar mentionata in pagina de prezentare a Produsului Online, iar, daca acest lucru nu e posibil, un operator Z Spot Media va informa Cumparatorul Online inainte de confirmarea Comenzii Online si ii va transmite acestuia, prin telefon, email sau alt mijloc de comunicare, toate informatiile necesare pentru efectuarea platii. Cumparatorul Online poate decide anularea Comenzii Online sau acceptarea acesteia cu plata in avans.
8.11. FACTURA FISCALA. Pentru Produsele Online si Serviciile livrate, Vanzatorul va emite o factura fiscala catre Cumparatorul Online, pe baza datelor de facturare transmise de acesta. Cumparatorul Online are obligatia de a furniza in mod corect toate informatiile necesare emiterii facturii, conform legislatiei in vigoare. Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparatorul Online. Corectarea / modificarea datelor poate fi realizata in conditiile precizate la punctul 7.21 ERORI si la pct 8.12 ACTUALIZARE DATE din prezentul Document.
8.12. ACTUALIZARE DATE. Pentru a se asigura de emiterea corecta a facturii aferente Comenzii sale Online, Cumparatorului Online ii revine obligatia de a-si actualiza datele din Cont ori de cate ori acest lucru este necesar, si de a verifica informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi Online, existente in Cont. Orice erori survenite la Comanda Online efectuata de Cumparatorul Online pot fi corectate in termen de maximum 24 de ore de la lansarea comenzii sau pana la procesarea acesteia.
8.13. Vanzatorul va transmite factura aferenta Comenzii Online in format fizic, atasata coletului cu Produsele Online comandate. De asemenea, factura fiscala va fi de asemenea disponibila pentru descarcare dupa logarea in Contul de client, la istoricul Comenzilor Online, anexata Comenzii.
8.14. Prin transmiterea Comenzii Online, Cumparatorul Online isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin descarcarea lor de pe Contul de Utilizator sau in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, dupa caz. Prin prezentii Termeni si Conditii, Vanzatorul si Cumparatorul Online sunt de acord ca facturile vor fi transmise pe cale electronica, semnarea si stampilarea acestora nefiind obligatorii.
8.15. In cazul in care Cumparatorul Online nu primeste factura fiscala in format fizic impreuna cu Produsele Online comandate, si nici nu gaseste Factura Fiscala in Contul de Utilizator, atasata Comenzii Online, acesta poate sesiza Vanzatorul prin email la adresa online@zspotmedia.ro.
8.16. In cazul realizarii platii online cu cardul / plata online, debitarea sumei aferente se va face imediat, iar expedierea Produselor Online comandate se va face imediat dupa procesarea Comenzii Online. In cazul transferului bancar expedierea Produselor Online se va face dupa incasarea de catre Vanzator a contravalorii acestora. Procesarea platilor online cu cardul de debit sau credit se face cu EuPlatesc.
8.17. In toate cazurile in care este necesara orice plata suplimentara fata de pretul stabilit anterior, inainte ca un consumator sa incheie contractul sau sa accepte oferta, Vanzatorul va solicita consimtamantul explicit din partea consumatorului cu privire la acea plata suplimentara fata de pretul stabilit anterior.
9. Cost transport, livrarea Produselor Online
9.1. Livrarea Produselor Online se realizeaza printr-un serviciu de curierat sau prin mijloace de transport proprii ale Vanzatorului. Curierul Rapid utilizat pentru livrarea Produselor Online poate fi:
9.2. COST TRANSPORT. Costul de transport prin curier rapid este:
9.3. Pentru produse voluminoase si foarte grele, care nu pot fi livrate prin curier obisnuit, costul de livrare prin transportator specializat va fi calculat la preluarea comenzii. Cumparatorul Online va fi informat cu privire la costul livrarii anterior confirmarii comenzii.
9.4. In functie de particularitatile produsului, respectiv greutatea, dimensiunea si caracteristicile acestuia, precum si de adresa unde acestea vor fi livrate (kilometrii suplimentari fata de centrul logistic cel mai apropiat al transportatorului), costurile de livrare pot varia. Cumparatorul Online va fi informat cu privire la costul livrarii anterior confirmarii comenzii.
10. Timp livrare
10.1. Timpul de livrare exact depinde de produsele din Comanda Online, dimensiunile si greutatea acestora, durata de livrare a transportatorului, zilele libere si sarbatorile legale, etc.
10.2. Livrarea Produselor se efectueaza pe teritoriul Romaniei, la adresa de livrare indicata de Cumparatorul Online. Vanzatorul ofera posibilitatea achizitiei si livrarii de produse in afara Romaniei dar isi rezerva dreptul de verifica disponibilitatea si costurile de livrare a Produselor Online la adresa indicata de Cumparator inainte de a prelua si confirma Comanda.
10.3. Vanzatorul asigura ambalarea Produselor Online inainte de livrare precum si documentele insotitoare: Factura Fiscala, Certificat de Garantie (daca e cazul), note de transport (AWB / Aviz de Expeditie).
10.4. In cazul in care, din motive imputabile Cumparatorului Online (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absenta de la adresa de livrare comunicata, refuzul achitarii contravalorii coletului), Produsele Online trebuie livrate in mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferita de cea solicitata initial prin Comanda Online, Cumparatorul Online are obligatia de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.
10.5. Transportul pentru produse de dimensiuni si greutate mare (>20kg) sau a produselor atipice se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi duse pana in apartament / casa / imobil. Transportatorul nu poate asigura manipularea produselor pana in apartament / casa / imobil, iar in astfel de situatii produsele vor fi descarcate si plasate la marginea trotuarului. Daca nu s-a convenit in alt mod, transportul printr-un serviciu de curierat sau casa de expeditie presupune livrarea Produselor Online pe drumuri circulabile cu camionul pana la locul de descarcare la vehicul, nu insa si transportul pana la locul de utilizare sau de depozitare.
10.6. Produsele Online vor fi descarcate de catre Transportator si plasate la marginea trotuarului, cu exceptia produselor agabaritice, voluminoase sau supradimensionate care nu pot fi manipulate cu mijloacele din dotare ale camionului si care necesita asistenta din partea Cumparatorului Online sau a persoanei desemnata de acesta in acest sens. Pentru transportul Produselor Online de la punctul descarcarii pana la locul depozitarii / amplasarii / instalarii, se recomanda Cumparatorului Online sa aiba personal / ajutor care sa ajute la manipularea acestora.
10.7. Coletele trimise prin curier rapid, cu greutate sub 20 kg si/sau care au o dimensiune externa mai mica de 1 metru si care nu sunt atipice, sunt livrate pana in fata usii (pana in apartament / casa / imobil), cu conditia ca adresa de livrare furnizata de catre Cumparatorul Online sa contina etajul si numarul apartamentului.
10.8. Livrarea coletelor prin serviciu de curierat, casa de expeditie sau prin mijloace de transport proprii se face de luni pana vineri, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala.
10.9. Timpul standard de livrare, este in mod obisnuit de 24-72 ore (1-3 zile lucratoare) de la confirmarea Comenzii Online sau data confirmarii platii, dupa caz.
10.10. Pentru anumite produsele de dimensiuni, gabarit si greutate mare, avand in vedere ca acestea acestea necesita transport special, timpul de livrare este, in mod obisnuit, de 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.
10.11. In functie de modul de plata ales de Cumparatorul Online, timpul de livrare decurge de la:
10.12. Pentru orice livrare, in cazul deteriorarii vizibile a coletului sau a ambalajului, Cumparatorul Online sau persoana delegata cu primirea Comenzii Online trebuie sa verifice integritatea continutului impreuna cu delegatul transportatorului, urmand ca rezultatul sa fie notat intr-un proces verbal incheiat de catre acesta. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea transportatorului. Semnarea documentelor de receptie implica acceptarea Produsului Online ca fiind in stare intacta in momentul livrarii. Daca livrarea este acceptata cu semnatura de primire, orice reclamatie ulterioara privind integritatea produselor nu mai poate fi luata in considerare.
10.13. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona livrarea unor categorii de produse apreciate ca voluminoase sau fragile, in anumite regiuni din Romania. In aceste cazuri, Cumparatorul Online va fi contactat fie pentru anularea comenzii, cu returnarea contravalorii platite in cel mai scurt timp posibil, prin metoda de plata utilizata in momentul plasarii comenzii, fie pentru livrarea Comenzii Online printr-un mijloc de transport selectat de Cumparatorul Online, la alegerea sa.
11. TRANSFERAREA RISCULUI
11.1. In cazul in care Vanzatorul livreaza produsele catre Cumparatorul Online direct sau prin transportator, riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor Online este transferat Cumparatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat Cumparatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre Cumparatorul Online sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre Vanzator, fara a aduce atingere drepturilor Consumatorului fata de transportator (cf Art. 20 din OUG 34/2014).
12. Dreptul de retragere (retur)
12.1. Dreptul de retragere se asigura exclusiv Consumatorilor - Cumparatorilor Online persoane fizice care actioneaza drept consumatori. Persoanele Juridice si Profesionistii nu sunt Consumatori, neintrand sub incidenta Legilor de Protectie a Consumatorilor.
12.2. Cumparatorul Online (Consumator) are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Produs Online, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare a returului.
12.3. Potrivit OUG nr. 34/2014, art.9, par (2) perioada de returnare (retur) a unui Produs Online expira in termen de 14 zile de la:
12.4. Costurile de returnare ale Produselor Online sunt suportate de catre Cumparatorul Online, conform legii.
12.5. In cazul in care Cumparatorul Online solicita retragerea din Contract in interiorul termenului legal de retragere din Contract, acesta trebuie sa returneze Produsele Online impreuna cu ambalajul original al acestora, nedeteriorat, cu etichetele initiale intacte, cu toate accesoriile primite, Certificatele de Garantie, Manualele de Utilizare si eventualele cadouri care au insotit produsele respective.
12.6. La exercitarea dreptului de retragere din contract Cumparatorul Online trebuie sa returneze Produsele Online in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie din plastic sau ambalate in alte cutii din carton. Lipirea de etichete, taierea, ruperea sau orice alt mod de deterioarare a ambalajului original al Produselor Online returnate poate conduce la diminuarea valorii acestora. Desfacerea ambalajului original al Produselor Online prin taierea sigiliilor cutiilor, respectiv pe de-a lungul benzii adezive, in vederea deschiderii normale a cutiilor sau taierea foliei de ambalare din plastic (in cazul produselor ce nu vin ambalate in cutii de carton), nu reprezinta o deteriorare a ambalajului.
12.7. TAXA DE DIMINUARE. Cumparatorului Online i se permite sa testeze si sa verifice Produsele Online achizitionate in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.
12.8. Cumparatorul Online este responsabil de diminuarea valorii Produselor Online rezultata din utilizarea produselor intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a produselor.
12.9. In cazul in care Cumparatorul Online isi exercita dreptul de retragere, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a compensa diminuarea valorii produselor rezultata din utilizarea acestora de catre Cumparator, in exces fata de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, cu platile primite de la Cumparatorul Online.
12.10. Cumparatorul Online este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor Online care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Produselor.
12.11. Lipsa ambalajului original nu reprezinta un motiv de refuz al dreptului de retragere al Cumparatorului Online (cf Legii 249 /20150) insa poate duce la diminuarea valorii Produselor Online;
12.12. Pentru transparenta si claritate, din pretul total al Produselor Online returnate, Vanzatorul poate retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii produselor in proportie de 5%-100% din valoarea initiala a Produselor, dupa caz. Valorea finala va fi stabilita in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si/sau a manoperei de reconditionare / igenizare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produselor noi si valoarea de revanzare a produselor folosite.
12.13. Produsele Online returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca Produse Resigilate.
12.14. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorul Online ulterior receptionarii, verificarii si evaluarii Produselor Online returnate.
12.15. Pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor ce a rezultat din actiunile Cumparatorului Online (actiuni diferite de cele ce sunt necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor), la momentul primirii coletului de retur, Vanzatorul procedeaza la verificarea manuala a integritatii si starii produselor returnate.
12.16. Nu se accepta retragerea in cazul produselor asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura/folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
12.17. Nu se accepta retragerea in cazul produselor personalizate.
12.18. Daca intervine retragerea din contract, toate platile primite de la Cumparatorul Online, inclusiv costurile de livrare ale Comenzii Online (cu exceptia costurilor suplimentare rezultate din alegerea de catre Cumparatorul Online a unei alte modalitati de livrare fata de livrarea standard propusa de Vanzator) vor fi returnate in termen de 14 zile calendaristice din ziua in care Vanzatorul a primit de la Cumparatorul Online comunicarea privind retragerea din Contract.
12.19. Vanzatorul poate amana restituirea sumei reprezentand pretul Produselor Online pentru care s-a exercitat dreptul de retragere pana la data receptionarii Produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Cumparatorului Online conform careia acesta a trimis produsele catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
12.20. Costurile de transport platite pentru Comanda Online vor fi restituite in cazul in care sunt returnate toate Produsele Online comandate. In cazul este returnata doar o parte din produse, restituirea costurilor de transport initiale este exclusa.
12.21. Vanzatorul va returna sumele primite drept plata din partea Cumparatorul Online fie folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala fie prin alte modalitati de plata alese de Cumparator si specificate la momentul retragerii.
13. Procedura efectuarii returului
13.1. In cazul in care Cumparatorul Online decide sa se retraga din Contract, acesta va putea:
13.2. Cererea de retur formulata prin telefon, fara documentarea acesteia sau prezentarea Produsului Online achizitionat, in vederea returului, nu reprezinta o declaratie neechivoca de retragere.
13.3. In cazul in care Cumparatorul Online opteaza pentru retragerea din contract prin completarea formularului de retur pus la dispozitie pe site-ul Vanzatorului, Cumparatorul va completa acest formular si trimite Vanzatorului. Daca in cuprinsul formularului de retur sunt campuri completabile pentru care Cumparatorul nu are informatia la indemana, acesta poate completa respectivele campuri cu valoarea “nu stiu”. Este insa important de subliniat ca pentru a se putea efectua returul, Cumparatorul Online trebuie sa furnizeze un minim de informatii in vederea identificarii comenzii pentru care se exercita dreptul de retur al unui Produs Online, a identitatii Cumparatorului, a unei modalitati de comunicare cu acesta si a informatiilor privind contul bancar in care urmeaza a se efectua restituirea, dupa caz.
13.4. In vederea identificarii Comenzii Online si a procesarii cererii de retur a Cumparatorului Online sunt necesare urmatoarele informatii:
13.5. Ulterior completarii Formularului de Retur si a comunicarii acestuia catre Vanzator, Cumparatorului Online ii revine obligatia de a expedia Produsul Online catre Vanzator in decurs de max 14 zile calendaristice de la data retragerii din contract. Termenul se considera respectat daca Produsul / Produsele Online au fost expediate catre Vanzator inainte de scurgerea celor 14 zile.
13.6. Adresa la care Cumparatorul Online trebuie sa expedieze coletul este:
Destinatar: Z SPOT MEDIA SRL
Adresa: Bd. Timisoara Nr. 84, Parc Logistic COMET, Sector 6, Bucuresti, 061334
13.7. Produsele Online returnate prin curier rapid nu se vor trimite cu ramburs.
13.8. In vederea identificarii rapide de catre Vanzator a returului, Cumparatorul Online poate sa se asigure inainte de predarea coletului catre curier, ca numarul Comenzii Online aferent Produsului returnat este notat pe colet sau pe o hartie plasata in interiorul coletului, cu scris de mana sau printat.
13.9. Produsele voluminoase care au fost initial livrate in format paletizat, vor fi depozitate pe un palet si se vor asigura corespunzator in vederea efectuarii returului.
13.10. Produse / Servicii exceptate de la dreptul de retragere:
13.11. De asemenea, nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate excesiv de catre cumparator, produsele care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele ale caror piese au fost inlocuite de catre cumparator.
14. Garantia Legala de Conformitate
14.1. Exista doua categorii distincte de Garantii, respectiv Garantia Legala de Conformitate si Garantia Comerciala.
Altfel spus, Garantia Legala de Conformitate reprezinta protectia Consumatorului impotriva produselor defecte sau a celor care nu arata ori nu functioneaza conform descrierii. Ea acopera defectele Produsului care se presupune ca au existat inca din momentul livrarii.
14.2. Garantia Legala de Conformitate este de 2 ani pentru produsele noi, 1 an pentru produsele utilizate (second-hand) sau egala cu durata de viata a produsului daca aceasta este mai mica de 2 ani.
14.3. In toate cazurile, Garantia Legala de Conformitate nu este afectata de eventuala Garantie Comerciala oferita.
14.4. Vanzatorul declara pe propria raspundere ca Produsele Online comercializate prin Magazinul Online de pe Site-ul www.zspotmedia.ro nu pericliteaza viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, in situatia in care sunt instalate, utilizate si intretinute conform destinatiei lor si a respectarii procedurilor de utilizare descrise de producatori, in conformitate cu HG 1022/2002 si HG 457/2003.
14.5. Raspunderea Vanzatorului privind Garantia de Conformitate Legala fata de Consumator este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la data livrarii Produsului Online, conform Art. 16 din Legea nr. 449/2003.
14.6. Produsele Online cumparate prin intermediul Magazinului Online de pe Site-ul www.zspotmedia.ro beneficiaza de Garantia Comerciala obisnuita a fiecarui producator in parte. Astfel, fiecare Produs Online va fi insotit de Certificatul de Garantie Comerciala, emis de catre Vanzator conform politicii de garantie a fiecarui producator.
14.7. Certificatul de Garantie Comerciala este oferit Cumparatorului Online in momentul livrarii bunurilor. In cazul neprimirii Certificatului de Garantie in 48 ore de la livrarea Produselor Online, Cumparatorul Online va trimite un email de sesizare pe adresa email online@zspotmedia.ro, urmand a primi Documentul in format electronic prin email. Garantia Comerciala este valabila incepand cu data livrarii.
15. Masuri corective in caz de neconformitate
15.1. In caz de neconformitate a unor Produse, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate a Produselor, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului in conditiile prevazute la art. 11, par. (1) din OUG nr. 140/2021
15.2. Pentru ca produsele sa fie aduse in conformitate, Consumatorul poate opta intre reparatie si inlocuire, cu exceptia cazului in care masura corectiva aleasa de Consumator ar fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune Vanzatorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv urmatoarele:
15.3. Vanzatorul poate refuza sa aduca in conformitate Produsele daca reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv cele prevazute la articolul anterior (15.1).
15.4. Consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducere proportionala a pretului in conformitate cu art. 15.1, fie sa obtina incetarea Contractului in conformitate cu art. 15.1, in oricare dintre urmatoarele cazuri:
15.5. Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei parti restante din pretul Produselor sau a unei parti a acesteia pana in momentul in care Vanzatorul isi va fi indeplinit obligatiile care ii revin in aducerea la conformitate a Produselor.
15.6. Consumatorul poate sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea Produselor este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.
15.7. In primul an de la cumparare, consumatorul nu trebuie sa dovedeasca neconformitatea, aceasta fiind prezumata a fi existat la data cumpararii, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Pentru perioada de la 1 an la 2 ani, lipsa conformitatii va trebui dovedita de consumator.
15.8. Lipsa de conformitate izvorata din instalarea incorecta a Produselor Online nu este echivalenta cu o lipsa a conformitatii Produselor, cu exceptia cazului in care instalarea produsului face parte din Contractul de vanzare si Produsele au fost instalate de Vanzator sau pe raspunderea sa.
16. Repararea sau inlocuirea Produselor Online
16.1. Repararea sau inlocuirea Produselor Online se efectueaza cu respectarea urmatoarelor conditii:
16.2. In cazul in care neconformitatea urmeaza sa fie remediata prin repararea sau inlocuirea Produselor Online, Consumatorul pune produsele la dispozitia vanzatorului. Vanzatorul preia produsele inlocuite pe propria cheltuiala.
17. Reducerea de pret
17.1. In situatia in care masura corectiva in caz de neconformitate a Produsului Online de care beneficiaza Consumatorul este reducerea pretului Produsului, aceasta reducere este proportionala cu diminuarea valorii Produselor primite de Consumator in comparatie cu valoarea pe care Produsele ar avea-o daca ar fi in conformitate.
18. Incetarea contractului
18.1. Consumatorul isi exercita dreptul de a obtine incetarea Contractului prin completarea Formularului de Retur, sau printr-o alta declaratie catre Vanzator prin care isi exprima decizia de a obtine incetarea contractului de vanzare.
18.2. Incetarea Contractului reprezinta returnarea prestatiilor facute de ambele parti, respectiv Consumatorul trebuie sa restituie Produsul Online, iar Vanzatorul trebuie sa restituie suma platita la incheierea contractului.
18.3. Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea Contractului daca neconformitatea este minora.
18.4. In cazul in care neconformitatea se refera doar la unele dintre Produsele Online livrate in temeiul Contractului si exista un motiv de incetare a Contractului, Consumatorul poate obtine incetarea Contractului in raport cu Produsele respective, precum si cu orice alte Produse Online pe care consumatorul le-a achizitionat impreuna cu Produsele neconforme, in cazul in care Consumatorului nu i se poate pretinde in mod rezonabil sa accepte sa pastreze numai Produsele conforme
18.5. Dupa confirmarea incetarea Contractului:
19. Garantie Comerciala Tehnica
19.1. Cumparatorii online, Consumatori, Persoane Juridice sau Profesionisti, beneficiaza de Garantie Comerciala / Tehnica. In cazul Consumatorilor, Garantia Legala de Conformitate nu este afectata de Garantie Comerciala oferita.
19.2. Cumparatorii Online care au calitatea de Persoane Juridice sau Profesionisti, beneficiaza de Garantie Comerciala / Tehnica.
19.3. Pentru produsele defectate in perioada de garantie, reparatia este asigurata de unitatea service a Vanzatorului, sau de reteaua de service autorizat a Producatorului, dupa caz. Cumparatorul Online poate contacta Departamentul Tehnic al Vanzatorului in vederea trimiterii in service pe email la adresa suport@zspotmedia.ro, telefonic la nr 0722.215.806 (Luni-Vineri, 09:00-17:00) sau prin intermediul unui ticket tehnic deschis pe platforma specializata a Vanzatorului la https://client.zspotmedia.ro/login.php
19.4. La comunicarea catre Vanzator a problemelor intampinate, Cumparatorul Online va mentiona: numele de pe care s-a plasat comanda, adresa de email, numarul de telefon la care poate fi contactat, numarul comenzii, numarul facturii sau al certificatului de garantie, produsul in cauza si problemele intampinate. Solicitarile ce vin insotite de poze/filmari cu probleme pot fi prelucrate mai rapid de catre Departamentul Tehnic al Vanzatorului, de aceea fiind recomandata comunicarea acestora.
19.5. Produsele defectate vor fi trimise pentru diagnoza si reparatie catre Z Spot Media, prin curier rapid, numai dupa confirmarea de catre Vanzator. Informatii complete vor fi trimise catre Cumparatorul Online in momentul prelucrarii solicitarii de garantie, in cel mult 3 zile lucratoare de la plasarea solicitarii.
19.6. Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza intr-un termen rezonabil, de aproximativ 15 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre Cumparatorul Online cu privire la defectiune / neconformitate; termenul va fi stabilit de comun acord, in scris, intre Vanzator si Cumparatorul Online, luandu-se in considerare natura si complexitatea produselor, natura si gravitatea defectiunii sau neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii.
19.7. Termenul de aducere la conformitate va fi prelungit automat in situatia in care Consumatorul / Cumparatorul Online amana sau tergiverseaza punerea Produsului Online ce face obiectul garantiei la dispozitia Vanzatorului.
19.8. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator. Astfel, pentru a putea beneficia de Garantia Comerciala, este esentiala respectarea conditiilor de utilizare a produsului mentionate in Certificatul de Garantie Comerciala si in Instructiunile de Utilizare sau Manualele de Utilizare furnizate impreuna cu Produsul.
19.9. In cazul in care defectiunea / neconformitatea Produsului Online este remediata prin reparatie, termenul de garantie legala se prelungeste cu timpul de nefunctionare a Produsului, iar in cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuire, pentru bunurile care inlocuiesc bunurile neconforme, termenul de garantie legala incepe sa curga de la data inlocuirii.
19.10. Certificatul de Garantie furnizat Cumparatorului Online va indeplini urmatoarele conditii:
19.11. Factura fiscala poate fi folosita de Cumparatorul Online pentru exercitarea drepturilor ce decurg din garantia legala, conferita de lege.
19.12. Pierderea facturii in original nu duce la pierderea garantiei. In acest caz, pentru a beneficia de garantie, Cumparatorul Online poate transmite numele pe care s-a facut achizitia, numarul comenzii, data aproximativa a achizitiei precum si detalii despre produsele achizitionate, pentru a permite Vanzatorului identificarea facturii.
20. Conditii de acordare garantie
20.1. Garantia se acorda in baza facturii emise de Vanzatorul si/sau a Certificatului de Garantie in original care insoteste produsul.
20.2. Garantia NU se acorda pentru produsele care:
20.3. Fiecare produs intrat in garantie va fi inspectat de catre Vanzator si/sau un service autorizat. Daca este constatata una dintre urmatoarele situatii, produsul NU beneficiaza de garantie:
21. Dreptul de proprietate intelectuala si industrial
21.1. Continutul prezentat pe Site si pe Magazinul Online este proprietatea exclusiva a Z Spot Media si a furnizorilor sai, fiind protejat de legislatia aplicabila drepturilor de autor.
21.2. Copierea, distribuirea, publicarea si sau transferul Continutului sau a unei parti a acestuia catre terte parti nu este permis.
21.3. Modificarea, utilizarea sau includerea Continutului sau a unei parti a acestuia nu este permisa in orice alt context decat cel original intentionat de Z Spot Media, si numai cu acordul scris al Z Spot Media.
21.4. Un Utilizator poate copia, transfera si/sau utiliza parti ale Continutului numai pentru folosul personal si ne-comercial, cu conditia de a se conforma cu informatiile referitoare la dreptul de autor si alte celelate drepturi de proprietate intelectuala cuprinse in prevederile prezentilorTermeni si Conditii.
21.5. Cumparatorul Online intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.
21.6. In cazul in care Z Spot Media ofera Utilizatorului dreptul de a utiliza o anumita parte a Continutului Magazinului Online, printr-un acord distinct scris, acest drept se extinde numai asupra acelei parti a Continutului in conformitate cu prevederile acordului.
21.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prevederile Termenilor si Conditiilor sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
22. Confidentialitate
22.1. Informatiile furnizate de catre Clientul Online / Cumparatorul Online / Utilizatorul catre Vanzator vor ramane in proprietatea Vanzatorului.
22.2. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui Magazin Online, Clientul Online / Cumparatorul Online / Utilizatorul ofera Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, precum si dreptul de a utiliza, reproduce, afisa si transmite aceste materiale sau informatii.
22.3. Orice alt fel de comunicari sau materiale pe care un Utilizator le transmite pe acest Magazin Online, precum intrebari, comentarii, sugestii sau alte mesaje de acest fel vor fi considerate ca neconfidentiale si neprotejate de drepturi de proprietate intelectuala determinate
23. Publicitate
23.1. Newsletterele Z Spot Media sunt transmise prin intermediul partnerilor specializati si agreati de Z Spot Media, cu asigurarea de catre acestia a confidentialitatii si securitatii informatiilor.
23.2. La creerea unui Cont pe Site, Utilizatorul are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Utilizator poate fi modificata in orice moment, prin folosirea link-ului Dezabonare din corpul Newsletterului sau prin contactarea directa Z Spot Media prin email la office@zspotmedia.ro.
23.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentii Termeni si Conditii.
24. Raspundere
24.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul Online sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii Online si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselo si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
24.2. Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.
24.3. Z Spot Media depune toate eforturile pentru a asigura Utilizatorilor o navigare sigura pe Site si pe Magazinul Online, insa nu poate garanta ca Site-ul, Magazinul Online, serverele pe care este gazduit sau e-mailurile trimise sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contin erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere. In cazul sesizarii unei astfel de situatii, Z Spot Media va face tot posibilul sa remedieze, in cel mai scurt timp, astfel de probleme.
24.4. Z Spot Media va asigura confidentialitatea datelor Clientului Online / Cumparatorului / Utilizatorului, respectiv a datelor de autentificare, parolei si a tuturor celorlaltor detalii in legatura cu contul creat pe Site, in conformitate cu Politica de confidentialitate. Cu toate acestea, este responsabilitatea Clientului Online / Cumparatorului / Utilizatorului sa se asigure ca informatiile privind contul creat pe Site raman confidentiale si ca nu vor fi transmise catre terti. Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, Clientul Online / Cumparatorul Online / Utilizatorul este de acord sa informeze Vanzatorul in cel mai scurt timp posibil daca are suspiciuni ca securitatea contului este in pericol.
25. Inscrierea de review-uri, comentarii, intrebari si raspunsuri
25.1. Momentan insrierea de Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri nu este posibila pe Magazinul Online
26. Prelucrarea datelor cu caracter personal
26.1. Z Spot Media isi ia angajamentul sa respecte dispozitiile legislatiei nationale si europene privind protectia datelor cu caracter personal, in special Regulamentul Parlamentului European si al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (GDPR).
26.2. Conform cerintelor dispozitiilor legale aplicabile, Z Spot Media se obliga sa prelucreze datele personale furnizate de Utilizator in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate.
26.3. Datele cu caracter personal sunt colectate direct de la Utilizatori, in mod voluntar, astfel incat acestia au controlul asupra tipului de informatie pe care o ofera. Refuzul furnizarii acestor date cu caracter personal determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise online catre magazinul virtual Coramet.
26.4. Prin intermediul Magazinului Online, Z Spot Media colecteaza doar datele personale strict necesare pentru scopul specificat. Astfel, Z Spot Media colecteaza urmatoarele tipuri de date personale de la Utilizatori: nume si prenume, adresa de e-mail, numar telefon, adresa livrare, detalii de facturare si pentru plata. Datele colectare
26.5. Scopul colectarii datelor este: procesarea si onorarea Comenzilor Online, facturarea Produselor Online achizitionate, oferirea suportului necesar in vederea solutionarii oricaror probleme privind Comanda Online sau Produsele achizitionate, informarea Clientilor Online / Cumparatorilor privind situatia Contului lor sau evolutia si statusul Comenzilor, functionalitatea Magazinului Online, evaluarea Produselor si Serviciilor Online oferite, activitatii comerciale, de reclama, marketing, publicitate, statistica, administrative, de urmarire si monitorizare a vanzarilor.
26.6. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza pentru executarea Contractului. Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing (ex. pentru trimiterea prin email a Newsletter-ului), se realizeaza numai in baza consimtamantului Clientului Online / Cumparatorului, iar cele privind functionarea Site-ului si a Magazinului Online pot fi prelucrate inclusiv in temeiul interesului legitim al Z Spot Media.
26.7. Datele cu caracter personal pot fi furnizate catre urmatorii furnizori de servicii: EuPlatesc (furnizor de servicii de plata online), Fan Curier, Urgent Cargus, Pallex (furnizori de servicii de curierat), daca este necesar pentru furnizarea serviciilor prestate de acestia.
26.8. Datele cu caracter personal ale Cumparatorului pot fi furnizate si catre autoritati publice (de ex., Parchet, Politie, instante judecatoresti), in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
26.9. Ca regula generala, Datele cu caracter personal ale Utilizatorilor vor fi pastrate atat timp cat este necesar pentru a atinge scopul pentru care au fost furnizate sau cat este cerut prin legile aplicabile.
26.10. Datele cu caracter personal furnizate pentru procesarea Comenzilor Online si care sunt incluse in documentele financiar-contabile si/sau in documentele anexate acestora vor fi stocate pentru o perioada de 10 ani, conform art. 38 din Anexa 1 la Ordinul nr. 2634/2015. Datele cu caracter personal furnizate pentru procesarea Comenzilor Online si care nu sunt incluse in documentele financiar-contabile si/sau in documentele care se anexeaza acestora vor fi stocate pe o perioada de 3 ani (termenul de prescriptie). Dupa aceasta perioada, aceste date vor fi distruse.
26.11. Optarea pentru abonarea la Newsletter implica acceptul utilizatorilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de catre Z Spot Media. Datele furnizate vor fi stocate doar pe perioada abonarii sau pana cand Utilizatorul solicita dezabonarea.
26.12. Prin citirea prezentilor Termeni si Conditii, Utilizatorul a luat la cunostinta faptul ca ii sunt garantate drepturile prevazute de lege (GDPR), respectiv: dreptul la informare si acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la stergere („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restrictionare, dreptul de a-si retrage consimtamantul in orice moment, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere competenta, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Regulamenul privind protectia datelor cu caracter personal.
26.13. Pe baza unei solicitari scrise facute la adresa de e-mail office@zspotmedia.ro, Utilizatorul poate solicita, in mod gratuit, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate, precum si acces la datele cu caracter personal prelucrate, conform dispozitiilor legale. In cazul în care cererile sunt in mod vadit nefondate sau excesive, in special din cauza caracterului lor repetitiv, Z Spot Media poate, la alegerea sa, sa:
26.14. Pe baza unei solicitari scrise facute la adresa de e-mail office@zspotmedia.ro, Utilizatorul poate solicita, oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului, Z Spot Media urmand a da curs acestor solicitari in cel mai scurt timp, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele legitime ale Z Spot media o impun.
26.15. Mai multe informatii despre “Prelucrarea datelor cu caracter personal” pot fi citite accesand pagina: Prelucrarea datelor cu caracter personal. (LINK catre
https://www.zspotmedia.ro/informatii-cu-privire-la-datele-personale-colectate-z68.html)
26.16. Site-ul si Magazinul Online pot folosi cookie-uri. Mai multe informatii despre Politica de utilizare Cookies pot fi citite in pagina de Prelucrarea datelor cu caracter personal. (LINK catre
https://www.zspotmedia.ro/informatii-cu-privire-la-datele-personale-colectate-z68.html)
27. Forta majora
27.1. Nici una dintre parti nu raspunde pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod necorespunzator, total sau partial, este datorata unui eveniment de forta majora, asa cum este definita de lege.
27.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la producerea lui, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa pretinda celeilalte daune-interese