Ce este o holograma 3D?

Ce este o holograma 3D

O holograma 3D este definita ca fiind o proiectie 3D ce exista in mod liber in spatiu si este vizibila tuturor fara a necesita ochelari 3D. Holografia este urmatoarea etapa dupa fotografie si film, iar tridimensionalitatea sa creeaza posibilitati complet noi de utilizare, cum ar fi pentru prezentare de produse. O holograma 3D poate afisa produse, obiecte si secvente tridimensionale animate si permite ca obiectele sau animatiile create sa pluteasca liber in spatiu. Spre deosebire de un film conventional pe un ecran standard, o holograma 3D este vizibila din toate partile, ceea ce inseamna ca observatorul se poate plimba in jurul hologramei, permitand formarea unei imagini cu aspect extrem de realist.

Un aspect deosebit de interesant este ca, spre deosebire de televiziunea 3D sau de realitatea virtuala, o holograma 3D poate fi vazuta de toata lumea fara ochelari 3D, ceea ce reprezinta un avantaj incredibil pentru utilizarea la targuri, expozitii si evenimente similare.

Utilizarea de holograme 3D deschide o modalitate complet noua si revolutionara de prezentare a produselor. Produsele sunt afisate intr-un mod de inalta calitate, exclusivist si inovator, si in acelasi timp nevoile grupurilor tinta sunt luate in considerare.

De asemenea, este recomandat sa fie folosit un fundal acustic perfect coordonat care sa se potriveasca hologramei 3D, inclusiv sunet de fundal si efecte sonore speciale. Acest lucru prelungeste durata de atentie si se integreaza cu produsul prezentat in mintea publicului.

De ce este nevoie pentru a afisa o holograma 3D?

Pentru a afisa o holograma 3D,de obicei sunt necesare trei lucruri:
1. Un proiector de hologramada (cunoscut si ca piramida holografica sau afisaj holografic), care face posibila proiectia holografica 3D.
2. O holograma 3D care este proiectata direct in camera si afiseaza continutul.
3. Un obiect sau produs real care este afisat de holograma.

Poriectoarele cu holograme sunt disponibile in diferite dimensiuni, care sunt adaptate in mod optim pentru a se potrivi diverselor scopuri si produse. Hologramele 3D ofera o varietate mare de aplicatii.

Pentru ce este folosita o holograma 3?

• Pentru a prezenta produse intr-un mod inovativ

Hologramele 3D reprezinta un mod complet nou, inovator si tridimensional pentru a prezenta produse si pentru a prezenta in mod impresionant argumentele de vanzare potentialilor clienti. Spre deosebire de formele conventionale de prezentare, cum ar fi filmele promotionale, in cazul hologramelor 3D clientii obtin o impresie mult mai realista si mai detaliata asupra produselor afisate. In plus, hologramele nu sunt utile doar pentru afisarea tridimensionala a produselor concrete, ci pot crea prin intermediul lor si efecte vizuale precum foc, ploaie, ceata sau fum, efecte pe care alte forme de prezentare nu le pot realiza. Chiar si o diagrama conventionala devine o adevarata atractie a ochiului atunci cand este prezentata ca o holograma 3D.

• Pentru a crea lumi pline de emotii

Hologramele 3D fac posibila afisarea produselor intr-un mod complet unic. De exemplu, o holograma poate fi folosita pentru a crea un mediu atragator din punct de vedere vizual si perfect coordonat din punct de vedere stilistic, care se potriveste perfect cu produsul.

Un fundal virtual ce afiseaza o ploaie aurie este o modalitate ideala de a afisa bijuterii pretioase, cum sunt ceasurile sau colierele. Se poate afisa alternativ ploaie sau zapada care sa cada pe o anvelopa pentru toate sezoanele sau sa straluceasca soarele pe acesta. Masinile industriale pot aparea ca prin magie chiar in fata ochilor publicului, pentru a fi observate in detaliu. Posibilitatile sunt nesfarsite si exista optiuni de vizualizare pentru fiecare tip de produs.

Nicio alta tehnologie nu reuseste sa prezinte in mod similar avantajele unui produs precum hologramele 3D. Observatorii simt ca sunt atrasi in mod direct de produsele prezentate si mai mult decat atat, le sunt trezite emotii pozitive care se asociaza prezentarii vizionate.

• Pentru a explica unele concepte complex intr-un mod simplu

Hologramele 3D sunt o modalitate ideala de a prezenta materiale complexe intr-o maniera ilustrativa si totodata simpla. In acest proces, informarea potentialilor clienti se contureaza in dimensiuni noi, necunoscute anterior, care nu pot fi atinse in general folosind schite, desene, fotografii, videoclipuri sau prezentari PowerPoint. Hologramele deschis optiuni complet noi pentru a explica informatii destul de complicate intr-un mod mult mai usor de inteles. In cele din urma, acestea nu reprezinta doar un beneficiu pentru potentialii clienti, ci constituie si un avantaj competitiv de nepretuit.

• Pentru a surprinde placut clientii

In zilele noastre, in care putem fi usor tentati sa credem ca am vazut deja totul, este mai mult decat util sa putem surprinde clientii cu ceva nou. O holograma 3D va ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod impresionant si nu numai ca face produsul prezentat sa fie permanent pastrat in memoria clientului, ci si compania care il produce. In plus, utilizarea hologramelor pozitioneaza produsul in mintea privitorilor ca fiind inovator si in contact cu ultimele tendinte. Cu o holograma 3D, poti exploata incredibilul element de surpriza pe care il ofera aceasta tehnologie aflata in trend, deoarece capteaza atentia ca nicio alta tehnologie si impresioneaza clientii pe termen lung.

Unde sunt folosite hologramele 3D cel mai mult?

Hologramele 3D au o gama diversa si foarte impresionanta de utilizari. Printre altele, ele pot fi folosite pentru:
• Targuri
• Intalniri
• Evenimente
• Muzee
• Expozitii
• Prezentari la puncte de vanzare
• Prezentari de produse
• Showroom-uri
• Magazine emblematice
• si multe altele

Pentru fiecare loc, ocazie sau scop exista un sistem holografic adecvat. Ce este important de retinut este ca un briefing bun in prealabil este absolut necesar pentru a va asigura ca toti parametrii au fost luati in considerare pentru a crea o holograma 3D perfect coordonata pentru a se potrivi fiecarui produs in parte.

Ce fac hologramele 3D atat de fascinante?

Hologramele 3D sunt noi, inovatoare si majoritatea oamenilor le-au vazut doar in filmele de la Hollywood. Acum au devenit realitate intr-un mod deosebit de impresionant. Discrepanta dintre ceea ce vede ochiul si ceea ce mintea este constienta poate crea o durata de atentie neobisnuit de lunga, ceea ce este o modalitate excelenta de a incorpora informatiile despre produse in mintea oamenilor sau a crea o imagine buna despre acestea. Desi ochiul vede ceea ce pare a fi un obiect sau un efect real, cum ar fi focul, de exemplu, creierul stie ca ceea ce vede nu poate fi real. Tocmai acest efect genereaza automat o durata lunga de atentie din partea observatorului, rezultand o holograma de 2-3 minute vizionata de la inceput pana la sfarsit de pana la 80% dintre oameni – un efect care nu poate fi obtinut cu un film conventional, afisat pe un ecran.

In afara de asta, o holograma 3D este foarte atragatoare si, prin urmare, este excelenta nu numai pentru prezentarea de concepte tehnice complexe, cat si pentru afisarea obiectelor simple precum pietrele pretioase si a altor bunuri similare, atractive vizual. Aceasta tehnologie scoate in evidenta frumusetea si perfectiunea lor, afisandu-le intr-un mod estetic si facand din prezentare o experienta in sine.

Pentru ce sectoare sunt potrivite hologramele 3D?

Hologramele 3D sunt potrivite pentru orice sector. Fie ca se folosesc in inginerie mecanica, industria farmaceutica, tehnologia medicala, industria alimentara, telecomunicatii, automobile sau in alte sectoare, gama de posibilitati este practic nesfarsita. Produsele, procesele si procedurile care necesita multe explicatii pot profita de aceasta noua tehnologie de prezentare la fel de mult ca produsele conventionale care trebuie prezentate intr-un mod inovator.

Daca sunteti in cautarea unei metode de a atrage atentia, holograma este magnetul potrivit pentru a aprinde si pastra interesul clientilor.

Indiferent de sector sau de produs, in functie de briefing, cel mai important lucru este dezvoltarea unei holograme individuale pentru fiecare produs, care sa se potriveasca exact cu produsul, publicul tinta si mediul in care se face prezentarea. Aceasta strategie garanteaza o holograma 3D impresionanta care starneste interesul potentialilor clienti si ajuta la pastrarea celor existenti.

Cum arata un flux de lucru in crearea unei holograme 3D?

Crearea unei holograme 3D se face in patru pasi:

1. Idea

Totul incepe cu un briefing bun pentru a oferi echipei de creatie o idee despre ce produs, serviciu sau proces va fi prezentat, care este mesajul, care sunt USP-urile si unde va fi utilizata holograma 3D. Briefing-ul este baza pentru dezvoltarea unei idei initiale despre cum ar putea arata holograma, care efecte intaresc efectul de atragere a atentiei, care proiector de holograma se potriveste cel mai bine produsului si unde va fi utilizat. Toate aceste puncte sunt apoi discutate cu clientul, pentru a va asigura ca toate dorintele sale au fost luate in considerare inainte de crearea storyboard-ului.

2. Povestea

Povestea descrie si vizualizeaza scenele cheie si continutul hologramei 3D. Odata ce aceasta a fost aprobata de catre client, pot incepe lucrul la proiect designerii 3D, designerii de miscare si artistii de sunet.

3. Designul

In aceasta etapa, modelele 3D sunt configurate sau datele CAD livrate sunt importate si apoi texturate fotorealist si afisate in lumina potrivita de catre designerul 3D. Cu ajutorul programarii 3D eficiente, efectele suplimentare si muzica potrivita, precum si o mare capacitate a computerului, animatia este adusa la viata. Designerii de miscare implementeaza vizual ideea de baza, iar artistii de sunet adauga materiale audio hologramei, precum si o diversitate de efecte sonore pentru a crea un efect multi-senzorial.

4. Finalizarea

Magia animatiei devine perfecta atunci cand un obiect real serveste drept referinta in interiorul sistemului. Acesta poate fi un produs, litere 3D sau o baza aparent simpla. Asa se creeaza o iluzie cu efect WOW care este o incantare pentru toti cei care o vad. Holograma 3D este testata direct pe proiectorul de holograma selectat de clientul respectiv, cu scopul de a garanta o calitate inalta si de a obtine un rezultat optim. In functie de proiectorul de holograma selectat, acesta poate fi configurat de catre client, constructorul standului sau de o echipa tehnica speciala in cazul unui proiector de holograma la scara larga.

Ce nivel de succes poate fi atins cu ajutorul hologramelor 3D?

Cateva dintre numeroasele avantaje mentionate frecvent de clienti dupa utilizarea hologramelor 3D:

  • Cu pana la 30% mai multe clienti potentiali generati
  • Personalul de vanzari a intrat mai usor in dialog cu clientii pentru personalul de vanzari
  • Timp de sedere mai lung la standul targului
  • Vanzari mai mari la punctele de vanzare
  • Durata lunga de atentie (2-3 minute)
  • Factor de reamintire indelungat, mult dupa terminarea prezentarii
  • Crearea unei imagini pozitive de companie inovatoare
  • Efect mare de diseminare
  • Feedback pozitiv al clientilor “…Nu m-am asteptat niciodata la o asemenea tehnologie… este geniala… Este prima data cand am inteles pe deplin aceasta tehnica.”

O holograma 3D prezinta o multime de avantaje care promit sa ofere companiilor un avantaj semnificativ fata de concurentii lor si sa le deosebeasca in mod clar produsele de concurenta. Hologramele 3D atrag atentia nedivizata a potentialilor clienti, iar produsul prezentat ramane incorporat mult timp in memoria observatorului. De asemenea, creeaza mai multe contacte, faciliteaza intrarea intr-un dialog cu potentialii clienti si garanteaza generarea mai multor clienti potentiali.

Date de contact:

Showroom Z Spot Media
Str. Bd. Timisoara Nr. 84 (incinta COMET), Bucuresti
Tel: 021 420 5093
Fax: 021 404 3368
Email: office@zspotmedia.ro
Website: www.zspotmedia.ro