Sectie de finisare pentru dotare Small Office / Home Office / PFA cu volum mic de lucru

Solicita pret
0729.288.836    Cristian

Sectie de finisare pentru dotare Small Office / Home Office / PFA cu volum mic de lucru


Sectie de finisare pentru dotare Small Office / Home Office / PFA cu volum mic de lucru
Sectia de finisare se adreseaza in general celor care au un birou la domiciliu, detin o intreprindere de tip PFA, II sau IF, sau pentru cei ce doresc sa foloseasca aceasta sectie in scop personal.

Contacteaza consultantii nostri pentru pretul final al acestui produs.

Solicita pret

1.APLICABILITATE

Produse finite

 

Piete si marime firma beneficiar

Sectia de finisare se adreseaza in general celor care au un birou la domiciliu, detin o intreprindere de tip PFA, II sau IF, sau pentru cei ce doresc sa foloseasca aceasta sectie in scop personal.
 
 

2.INVESTITIE SI INFORMATII FINANCIARE:

2.1. Investitie necesara in utilaje

Sectia include minimul echipamentelor necesare inceperii afacerii :
- Echipament de indosariat cu inele din plastic
- Echipament de indosariat cu inele din metal 
- Laminator A4
- Ghilotina manuala A3 
- Aparat de biguit 
 
Totalul investitiei initiale in echipamente este circa 570 euro fara TVA

2.2. Stocuri initiale de consumabile si materiale

Odata cu achizitionarea echipamentelor este important sa cunoastem si pregatim stocul consumabilelor necesare realizarii comenzilor. Alegerea unui furnizor cu experienta este benefica in achizitia consumabilelor.
Un prim pachet de consumabile si materiale contine :
- inele din plastic
- inele din metal
- coperti din plastic si carton
- folie de laminat A4
 
Totalul investitiei initiale in consumabile si materiale porneste de la 70 euro fara TVA.

2.3. Marja profit / Venituri lunare estimate (min-max)

Marja de profit obtinuta in urma achizitionarii unui astfel de atelier se situeaza intre 100% si 300%. Factorii ce influenteaza marimea acesteia sunt preturile furnizorilor, preturile pietei din zona geografica in care va aflati, amplasamentul firmei, numarul si marimea comenzilor primite de la clienti. In functie de acesti factori marja obtinuta poate creste progresiv spre valorile maxime.

2.4. Productivitate obtinuta 

Productivitatea de lucru variaza in functie de produsul finit si numarul de procese folosite, de exemplu:
- carti de vizita (taiere si laminare) 400-600buc/h 
- agende (biguire, taiere, indosariere, laminare) 6-10buc/h 

2.5. Durata amortizare investitie

In functie de locatie, cerere si preturile pietei, durata de amortizare a investitiei este de aproximativ 2-3 luni. 
 

3. SPATIU:

3.1. Spatiu de lucru necesar

Pentru o buna desfasurare a activitatii se recomanda un spatiu de lucru de aproximativ 9-10mp.
 

3.2. Cerinte locatie

Locatia in care va avea loc productia trebui sa tina cont de cerintele minime :
- Amplasarea intr-un vad comercial (in apropierea unitatilor de invatamant, caminelor de studenti, cabinetelor notariale, etc.)
- Asigurarea unei buna iluminari a intregului spatiu de lucru
- Mese separate de lucru pentru fiecare echipament
 

4. PERSONAL:

In vederea utilizarii echipamentelor din sectia de finisare starter este suficienta o singura  persoana, de preferat cu experienta in domeniul Copy Center.

5.SERVICII

La deschiderea unui Copy Center, serviciile pre si post achizitie sunt importante in dezvoltarea business-ului. Cele mai importante servicii de acest tip sunt: 
- Consultanta pre-achizitie (alegerea echipamentelor in functie de volumul de lucru, piata adresata, produsele si serviciile oferite)
- Solutii de finantare cu diverse modalitati de plata (leasing, rate, fonduri europene)
- Service cu echipe de interventie rapida
- Consultanta telefonica si online
- Stoc permanent de piese de schimb
- Stoc permanent de consumabile

6. SFATURI UTILE:

6.1. Promovare

Pentru a avea succes, marketingul este un aspect important de care trebuie sa tineti cont. Pentru promovarea afacerii dvs. Va recomandam sa lansati un site de servicii, o pagina de Facebook, sa folositi reclame Adwords, reclame stradale si sa distribuiti flyere in punctele de interes din jurul Copy Center-ului.
 

6.2. Achizitii ulterioare de echipamente pentru extinderea afacerii

Dupa amortizarea investitiei initiale se poate lua in calcul si dezvoltarea firmei dvs. Iata cateva idei pentru extinderea afacerii:
- Copiator laser A3/A4
- Echipamente de rotunjit colturi 
- Echipamente de capsat electrice
- Echipamente de brosat cu termoclei 
- Echipamente de lacuit UV
 

6.3. Contract de consumabile

Este avantajos ca business-ul sa se bazeze inca de la inceput pe relatii comerciale de lunga durata cu furnizorii. Incheierea unui contract de consumabile va oferi beneficii precum: preturi foarte bune, oferte speciale (lichidari de stoc), termene de plata avantajoase, compatibilitate verificata a materialelor cu echipamentele utilizate). Pentru o afacere aflata la inceput de drum cu un volum mic de lucru, vor fi necesare lunar consumabile de minim 150 euro.
 



Alte cautari: ,

Nota 0 din 0 note.