Sectie de finisare pentru dotare Copy Center cu volum mediu de lucru

Solicita pret
0729.288.836    Cristian

Sectie de finisare pentru dotare Copy Center cu volum mediu de lucru


Sectia de finisare pentru dotare Copy Center se adreseaza firmelor existente ce isi doresc extinderea afacerii prin introducerea de noi servicii si Copy Center-urilor cu un volum mediu de lucru.

Contacteaza un consultant pentru mai multe informatii despre aceasta afacere la cheie!

Solicita informatii

1.APLICABILITATE

Produse finite

Piete si marime firma beneficiar

Sectia de finisare pentru dotare Copy Center se adreseaza firmelor existente ce isi doresc extinderea afacerii prin introducerea de noi servicii si Copy Center-urilor cu un volum mediu de lucru.
 

2.INVESTITIE SI INFORMATII FINANCIARE:

2.1. Investitie necesara in utilaje

Aceasta sectie include majoritatea echipamentelor necesare realizarii produselor finite :
- Aparat de indosariat cu inele din plastic
- Masina de indosariat manuala cu inele de metal
- Laminator in rola A3
- Ghilotina electrica 
- Aparat de biguit si microperforat 
- Aparat de rotunjit colturi
- Aparat de brosat cu termoclei 
- Echipament de perforat 
Totalul investitiei initiale in echipamente este circa 2600 euro fara TVA

2.2. Stocuri initiale de consumabile si materiale

Odata cu achizitionarea echipamentelor este necesara procurarea unui stoc de consumabile starter pentru realizarea testelor, trainingului si onorarii primelor comenzi. Alegerea furnizorului este un alt criteriu de care trebui sa tinem cont.  Acesta pe baza experientei poate selecta corect si rapid consumabilele necesare afacerii Dvs. 
 
Un prim pachet de materiale si consumabile contine:
- inele din plastic pentru indosariere 
- inele din metal pentru indosariere 
- coperti din plastic si carton pentru indosariere
- role de laminat A3 
- cutite de rezerva pentru rotunjitorul de colturi 
- cutit de rezerva pentru ghilotina electrica 
- bagheta de rezerva pentru ghilotina electrica
- agatatori metalice pentru calendare de perete 
- termoclei 
 
Totalul investitiei initiale in consumabile si materiale este de circa 300 euro fara TVA

2.3. Marja profit / Venituri lunare estimate (min-max)

Marja de profit obtinuta prin achizitionarea acestei sectii este data de urmatorii factori: preturile pietei, preturile furnizorilor, promptitudine, amplasamentul firmei, marimea comenzilor primite de la clienti. In baza acestor factori, marja de profit poate varia intre 100% si 300%. Prin imbunatatirea acestor factori se poate ajunge la valoarea maxima.

2.4. Productivitate obtinuta 

Productivitatea de lucru difera in functie de tipul produsului finit, precum si de numarul si complexitatea proceselor prin se trece pana la realizarea lui. Spre exemplu: 
- carti de vizita (taiere, laminare, rotunjire colturi) 1500-2000buc/h  
- agenda (perforare, indosariere, laminare coperta) 30-40buc/h
- brosare carti (brosare cu termoclei, taiere) 8-10buc/h 

2.5. Durata amortizare investitie

In functie de preturile pietei, numarul comenzilor si promptitudinea onorarii lor, durata de amortizare a investitiei variaza intre 10-12 luni.
 

3. SPATIU:

3.1. Spatiu de lucru necesar

Pentru desfasurarea cat mai eficienta a activitatii, se recomanda un spatiu de lucru de aproximativ 12-14mp. 

3.2. Cerinte locatie

Locatia in care va avea loc productia trebui sa tina cont de cerintele minime :
- Asigurarea prizelor cu impamantare
- Mese separate de lucru pentru fiecare echipament 
- Amplasarea intr-un vad comercial 
- Iluminare buna a spatiului de lucru
 

4. PERSONAL:

Pentru utilizarea echipamentelor din acest atelier este suficienta o singura persoana, de preferat cu experienta in domeniul Copy Center. 
 

5. SERVICII

La pornirea business-ului, serviciile pre si post achizitie sunt importante in obtinerea succesului, unele din aceste servicii fiind: 
- Consultanta pre-achizitie (alegerea echipamentelor in functie de volumul de lucru, serviciile oferite, piata adresata)
- Solutii de finantare (leasing, rate, fonduri europene)
- Consultanta tehnica 
- Consultanta telefonica si online
- Piese de schimb pe stoc
- Consumabile pe stoc 
 

6. SFATURI UTILE:

6.1. Achizitie

Pentru promovarea afacerii si pentru a contribui la succesul ei este indicat ca firma sa fie cat mai vizibila atat online, cat si offline. In acest sens se pot crea parteneriate cu alte companii, se pot imparti pliante si brosuri, afisa bannere publicitare, iar in mediul online puteti crea un site de servicii, pagina de Facebook sau puteti apela la reclame televizate.

6.2. Achizitii ulterioare de echipamente pentru extinderea afacerii

Dupa amortizarea acestei sectii puteti pregati dezvoltarea business-ului cu ajutorul unor noi game de echipamente:
- Echipamente semiautomate de brosat cu termoclei
- Ghilotine electrice de format mare 
- Echipamente de lacuit UV 
- Aparate electrice de biguit si microperforat
- Echipamente electrice de capsat
- Echipamente multifunctionale de indosariat 
- Aparate de facut coperti
- Atelier de publicitate
- Atelier de gravura 

6.3. Contract de consumabile

Un alt pas important in dezvoltarea firmei Dvs este relatia beneficiar – furnizor. In acest sens va recomandam incheierea unui contract de consumabile, accesand astfel conditii speciale: termene de plata avantajoase, acces la preturi speciale, compatibilitatea materialelor cu echipamentele utilizate, lichidari de stoc. Pentru o afacere aflata la inceput de drum ce are un volum mediu de lucru, vor fi necesare lunar consumabile de minim 300 euro.
 



Alte cautari: ,

Nota 0 din 0 note.