Sectia de finisare pentru dotare Mini-Tipografie / Copy Center cu volum mare de lucru

Solicita pret
0729.288.836    Cristian

Sectia de finisare pentru dotare Mini-Tipografie / Copy Center cu volum mare de lucru


Copy Center cu volum mare de lucru
Sectia de finisare mini-tipografie se adreseaza atat Copy Center-urilor cu un volum ridicat de lucru cat si mini-tipografiilor.

Contacteaza un consultant pentru mai multe informatii despre aceasta afacere la cheie!

Solicita informatii

1.APLICABILITATE:

1.1 Produse finite

1.2 Piete si marime firma beneficiar

Sectia de finisare mini-tipografie se adreseaza atat Copy Center-urilor cu un volum ridicat de lucru cat si mini-tipografiilor.

2. INVESTITIE SI INFORMATII FINANCIARE:

2.1 Investitie necesara in utilaje

Acest atelier include echipamente profesionale de finisare, ce permit realizarea rapida a produselor finite de calitate superioara. Pachetul de echipamente include: 
- Ghilotina programabila
- Masina de indosariat electricacu inele din plastic simetal
- Laminator SRA3 in rola
- Aparat de brosat cu termoclei
- Aparat electric de biguit
- Rotunjitor electric de colturi
- Echipament de lacuit
- Capsator electric pentru brosuri
 
Totalul investitiei initiale in echipamente este circa 12.000 euro fara TVA

2.2 Stocuri initiale de consumabile si materiale

Pentru realizarea unor training-uri pentru echipamentele din pachet si pentru inceperea productiei aveti nevoie de un stoc initial de consumabile. Acesta trebuie sa contina materiale de buna calitate si bineinteles compatibile cu echipamentele pe care le detineti. Alegerea unui furnizor de incredere si cu experienta in domeniu face operatiunea de selectare a produselor mult mai simpla si corecta. 
Un pachet starter de materiale si consumabile contine:
- inele din plastic pentru indosariere 
- inele din metal pentru indosariere 
- coperti din plastic si carton pentru indosariere
- role de laminat 
- termoclei
- lac UV
- capse pentru brosuri, reviste
- cutite de rezerva pentru rotunjitorul de colturi 
- cutit de rezerva pentru ghilotina electrica 
- bagheta de rezerva pentru ghilotina electrica
- agatatori metalice pentru calendare de perete 
 
Totalul investitiei initiale in consumabile si materiale este de circa 500 euro fara TVA

2.3 Marja profit / Venituri lunare estimate (min-max)

Pentru a obtine o marja de profit cat mai ridicata trebui sa tinem cont de urmatorii factori de influenta: preturile pietei, preturile furnizorilor, timpul de raspuns pentru comenzile clientilor, actiunile de marketing si amplasarea geografica a firmei. In functie de acesti indicatori marja de profit poate varia intre 100 si 300%.

2.4 Productivitate obtinuta 

Productivitatea de lucru variaza in functie de numarul proceselor prin care trece produsul pana la finalizare, si anume : 
- realizare carti (brosare cu termoclei) 40-50buc/h 
- lacuire meniuri (lacuire uv, biguire) 80-100buc/h 

2.5 Durata amortizare investitie

Timpul de amortizare a investitiei este dat de cererea, preturile pietei, calitatea serviciilor si promptitudinea in realizarea comenzilor. 
In functie de acesti factori, durata de amortizare variaza intre 1 si 2 ani.

3. SPATIU:

3.1. Spatiu de lucru necesar

Pentru o buna desfasurare a activitatii se recomanda un spatiu de lucru de 30mp.

3.2. Cerinte locatie

Locatia in care va avea loc productia trebuie sa tina cont de cerintele minime:
- Amplasarea intr-un vad comercial 
- Iluminare buna a spatiului de lucru
- Asigurarea prizelor cu impamantare 
- Amplasare la parter

4. PERSONAL:

Pentru utilizarea echipamentelor din acest atelier, recomandam 2 angajati cu experienta in domeniul copy center/tipografie.Este necesar ca acestia sa fie instruiti in efectuarea operatiunilor de mentenanta a echipamentelor.

5.SERVICII

Odata cu implementarea acestui atelier, serviciile pre si post achizitie vor influenta  continuitatea si succesul business-ului. Printre acestea regasim : 
- Consultanta pre-achizitie (alegerea echipamentelor in functie de volumul de lucru, serviciile oferite, piata adresata)
- Consultanta tehnica 
- Consultanta telefonica si online
- Piese de schimb pe stoc
- Consumabile pe stoc 
- Solutii de finantare (leasing, rate, fonduri europene)

6. SFATURI UTILE:

6.1. Achizitie

Pentru o promovare cat mai corecta a business-ului este necesar ca firma sa fie vizibila atat online cat si offline. De o importanta majora sunt urmatoarele canale de promovare: pagina de Facebook, site de servicii, reclame televizate, panouri stradale, flyere, brosuri. 
Prin utilizarea lor, firma poate obtine comenzi constante si parteneriate de succes.

6.2. Achizitii ulterioare de echipamente pentru extinderea afacerii

Pentru dezvoltarea continua a firmei, venim in ajutorul dvs cu noi game de echipamente ce va ajuta sa satisfaceti si cererea de pe alte piete. Iata cateva idei : 
- Statii de albume foto 
- Aparate de facut coperti 
- Echipamente folio
- Atelier pntru productia de printuri cu aplicabilitate outdoor 

6.3. Contract de consumabile

Un alt lucru important in mentinerea relatiilor comerciale cu furnizorul este semnarea unui contract de consumabile. Prin incheierea acestuia clientul poate beneficia de: 
- termene de plata avantajoase
- compatibilitatea materialelor cu echipamentele utilizate 
- discount-uri permanente
- lichidari de stoc 
- oferte speciale 
 
Pentru o afacere aflata la inceput de drum vor fi necesare lunar consumabile de aproximativ 500 euro.
 



Alte cautari: ,

Nota 0 din 0 note.