Atelier de sublimare pentru personalizare obiecte plane

Solicita pret
0729.288.837    Advertising

Atelier de sublimare pentru personalizare obiecte plane


Atelier de sublimare pentru personalizare obiecte plane
Produs nou in gama
Atelierul este dedicat personalizarii de obiecte plane, precum tricouri sau puzzle-uri, prin tehnica sublimarii. Acesta cuprinde minimul de echipamente necesar inceperii productiei, respectiv o presa termica si o imprimanta cu cerneala de sublimare, precum si un kit initial de consumabile, pentru a oferi cel mai bun start afacerii dvs.

Contacteaza consultantii nostri pentru pretul final al acestui produs.

Solicita pret

1. APLICABILITATE

Produse finite

Procesul de sublimare este unul foarte popular in domeniul personalizarii de obiecte, fiind bazat pe principiul de trecere a cernelii din stare solida in stare gazoasa. Acesta se realizeaza in trei pasi simpli, incepand cu crearea unui design unic sau utilizarea unuia existent, continuand cu printarea lui si incheindu-se cu transferul pe obiectul de personalizat cu ajutorul unei prese termice. Cu ajutorul acestui atelier veti putea personaliza o gama larga de obiecte cu suprafata plata sau materiale textile cu continut mare de poliester. Iata cateva idei de obiecte pe care le puteti personaliza: tricouri din poliester, fete de perna, cravate, papioane, puzzle-uri magnetice/din carton, mouse pad-uri, carcase de telefon, placi ceramice, fanioane, ceasuri de perete, umbrele, etc.

 

 

Piete si marime firma beneficiar

Atelierul de sublimare se adreseaza firmelor de personalizare obiecte, copy shop-urilor sau atelierelor de creatie vestimentara, cu volum mic de lucru. Acest atelier necesita o investitie initiala foarte mica, astfel ca va puteti finanta cu usurinta afacerea prin capital propriu, cat si prin finantare nerambursabila de la stat, daca alegeti sa va infiintati un SRL-D. Solutia propusa de noi poate functiona ca afacere de sine statatoare, dedicata personalizarii de obiecte plane prin tehnica sublimarii, sau ca modalitate de extindere a unei afaceri existente, ce ofera o gama mai larga de servicii.

2. INVESTITIE SI INFORMATII FINANCIARE

Investitie necesara in utilaje

Pentru printarea design-ului este necesara utilizarea unui echipament special de printare, ce foloseste cerneala de sublimare. Noi va punem la dispozitie o imprimanta multifunctionala Epson de format A4 cu sistem CISS integrat, ce permite reumplerea cartuselor cu un cost foarte scazut. La achizitia atelierului, veti beneficia de cerneala necesara umplerii celor 6 cartuse CMYKLcLm. Atelierul de sublimare contine si o presa termica HP3804 cu dimensiunea 38x38cm, ce prezinta panou de control si display pentru setarea temperaturii si timpului de transfer. De asemenea, presiunea aplicata poate fi ajustata.

Totalul investitiei initiale in echipamente este de 699 euro fara TVA.

De asemenea, atelierul contine si pentru un kit initial de consumabile cuprinzand:

  • 1 top hartie sublimare

  • 5 tricouri sintetice

  • 5 puzzle-uri magnetice A4

Marja profit

Marja de profit pe care o puteti obtine cu ajutorul acestui atelier poate varia in functie de factori asa cum sunt: preturile furnizorilor, preturile de vanzare ale produselor finite din zona geografica in care va aflati sau marimea comenzilor pe care le primiti din partea clientilor. Astfel, marja poate varia intre 70% si 200%. Dupa ce veti incepe sa cresteti comenzile catre furnizori si veti obtine discount-uri mai mari, marja de profit obtinuta va creste progresiv catre valorile maxime.

Productivitate obtinuta

Productivitatea de lucru are valori diferite in functie de tipul materialelor personalizate si de nivelul de experienta al operatorului. Ca si valoare aproximativa, cu ajutorul acestui atelier de sublimare puteti produce in medie pe zi intre 50 si 80 de tricouri, 30-50 perne, 30-50 puzzle-uri sau 50-80 fanioane.

Durata amortizare investitie

Avand in vedere pretul mic al investitiei initiale, precum si nivelul preturilor de pe piata si nivelul cererii, durata de amortizare a investitiei este de aproximativ 3-4 luni. In cazul unui volum mai mare de lucru, durata poate scadea considerabil.

3. SPATIU

Spatiu de lucru necesar

Pentru desfasurarea activitatii in conditii optime, spatiul de lucru necesar este de aproximativ 2mp.

Cerinte locatie

Locatia in care va avea loc productia trebuie sa tina cont de cateva cerinte minime:

- Amplasare intr-un vad comercial, in special in apropiere de scoli, gradinite, in mall-uri, hipermarket-uri, zone intens circulate, locuri de joaca pentru copii, etc.

- Temperatura trebuie sa fie obligatoriu constanta si sa se incadreze in intervalul 20-27ºC

- Umiditatea aerului nu trebuie sa depaseasca 80%

- Asigurarea unei bune iluminari a intregului spatiu de lucru

- Asigurarea impamantarii prizelor

- Asigurarea ventilatiei spatiului

4. PERSONAL

Pentru a obtine obiecte finite de calitate si pentru a avea o productivitate crescuta, este recomandat sa investiti in personal cu un minim de instruire. Operarea acestor echipamente necesita un singur angajat, care sa aiba si cunostinte tehnice si de mentenanta. In cazul in care aveti un volum mai mare de lucru, puteti angaja inca o persoana care sa se ocupe de comenzi si eventual de promovarea afacerii, atat in mediul offline, cat si in mediul online.

5. SERVICII

La pornirea unui business in domeniul personalizarii prin tehnica sublimarii, atat serviciile pre-achizitie, cat si cele post-achizitie sunt importante pentru asigurarea succesului in afaceri. Acestea trebuie sa includa:

  • Consultanta pre-achizitie (echipamentele trebuie alese conform nevoilor dvs, tinand cont de volumul si viteza de lucru, precum si in functie de aplicatiile dorite)

  • Solutii de finantare diverse (leasing, rate, fonduri guvernamentale sau europene)

  • Modalitati de plata (plata numerar, plata cu cardul, ordin de plata)

  • Instalare si punere in functiune a echipamentelor

  • Service cu echipe de interventie rapida la nivel national

  • Tehnicieni pregatiti pentru asigurarea serviciilor de instruire in utilizarea corecta si eficienta a echipamentelor

  • Consultanta telefonica si online

  • Stoc permanent de piese de schimb

  • Garantie on-site (la sediul beneficiarului)

  • Contract de mentenanta

  • Contract de consumabile

6. SFATURI UTILE

Promovare post achizitie

Pentru a face cunoscuta afacerea dvs si a genera cat mai multe comenzi, trebuie sa fiti vizibili pe cat mai multe canale de promovare. In mediul offline puteti crea bannere publicitare in raza geografica in care activati, puteti imparti flyere sau puteti realiza diverse campanii la stand. In mediul online, un site de servicii va asigura o sursa foarte importanta de clienti. De asemenea, puteti lua in considerare crearea de conturi pentru business-ul dvs pe retelele sociale populare, cum ar fi Facebook, Instagram sau Youtube.

Achizitii ulterioare de echipamente pentru extinderea afacerii

Dupa inceperea realizarii de profit cu ajutorul atelierului dvs, puteti lua in considerare extinderea afacerii cu ajutorul altor solutii din domeniu. Iata propunerile noastre:

  • Atelier personalizare cani

  • Atelier de personalizare tricouri prin tehnica termotransferului de autocolant

  • Sectie de gravura laser (gravator, consumabile)

  • Atelier pentru productie etichete volumetrice

Contract de consumabile

Pentru a avea o profitabilitate cat mai mare, alegeti sa incheiati contracte de consumabile cu furnizorii. Astfel, veti beneficia de preturi, termene de plata si de livrare foarte avantajoase. Pentru o afacere aflata la inceput de drum cu un volum mediu de lucru, vor fi necesare consumabile in valoare de aproximativ 1000 RON.




Alte cautari: ,

Nota 0 din 0 note.